something something someone wanna know

Lustigt nog lyckas jag tycka att det är lättare att läsa Media theories and approaches: a global perspective än Massmedier: press, radio och tv i den digitala tidsåldern fastän den sistnämnda faktiskt är på svenska och den förstnämnda är på engelska. Media theories är oerhört mycket mer intressant och jag somnar inte lika lätt i språket som jag har gjort på Massmedier.. Vilket har gjort att jag har givit mig en egen pluggpaus. Dock insåg jag att den har varat rätt länge nu. Fy mig. Men så är det när Facebook inte funkar!

Förresten.. jag skulle kolla tågbiljetter åt Tobbe förut från Skövde till Stockholm. Av någon anledning är allt fullbokat! Likadant är det med hotellen förresten. Och löjligt nog tog det hundra år innan jag förstod varför. Jag frågade mig själv om det är något speciellt i Stockholm och sökte runt på ticnet men det enda jag fann var att Blue man group börjar sina shower här imorgon. Och jag tror ju knappast att dem drar folk från hela Sverige så att tåg och hotell är uppbokade, när dem ändå ska spela här några månader till.. De magiska orden som till slut pingade i mitt huvud var: Blog awards. Hur kunde jag inte tänkt på det? Jag ville själv gå men jag bestämde mig för att inte boka det för att göra andra till nöjes (ganska dumt). Jag fyller nämligen år i morgon. Och Tobbe ska (om nu inte alla biljetter tar slut till imorgon) upp hit och ja, då vill inte jag vara tråkig och ägna mig åt min hobby och släpa med honom eller tvinga honom stanna hemma. Låter som om han är ett barn eller en hund, men det är ju så. Det är antingen eller o jag känner att jag kunde vara lite roligare, för han åker ändå upp för min skull.


För övrigt vill jag faktiskt inte fylla år. Jag känner någon jobbig, frustrerande ångest över det och det är inte för att jag vet att jag imorgon är en dag äldre än idag utan av många andra anledningar. Jag har typ inte firat min födelsedag ordentligt på kanske åtta år. Jag behöver starta ett nytt liv och träffa nya människor för att faktiskt tycka det är roligt någonsin igen.


För två år sedan, några dagar innan min födelsedag. 16, nästan 17, år. Blond och ögonbrynspiercing.
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Ja, det var det allt!

Oh, vad jag gillar din header :)

2010-09-24 @ 00:00:13
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Tyckt av: luffi

hehe eller hur!! men grym är han inte bara duktig!! hahha men han kan nog bli grym på det om han över mycket! verkar som att han gör det... bra rythm!! hehe



allt bra med lilla malin då? kram

2010-09-24 @ 00:08:33
URL: http://www.luffi.se
Tyckt av: luffi

som mig då! jag gillar heller inte fylla år... det är inte kul längre och gillar heller inte att fira... hehe plus att jag gillar inte jul längre... det är så tradigt... men så kan det vara !!



här är det bara bra... har börjat lite smått med att ha små tävlingar eller ska ha små tävlingar typ... så känns kul! hehe

2010-09-24 @ 00:21:28
URL: http://www.luffi.se
Tyckt av: luffi

joho då har typ 4 jobb... två servitör jobb, ett telejobb som jag inte jobbar på typ... och sedan är jag ledsagare för en tjej som har en liten liten skada i huvudet... plus att jag är ledamot i rfsl halland... fast får inget för att vara ledamot... eller jo utbildningar i olika slag och erfanenhet av föreningar typ.. hehe så det händer mcyket .... du då? hur går det för dig? fotar och står i? eller jobbar du med något annart!?

2010-09-24 @ 00:32:06
URL: http://www.luffi.se
Tyckt av: Lisette

Svar:

Åh tack ska du ha! Kul att du gillar den :)

Fin blogg btw!

2010-09-24 @ 06:45:56
URL: http://lissephoto.blogg.se/
Tyckt av: Chris

KY-utbildningen, Reklam & Marknadsföring, ligger i Göteborg. Inte riktigt kartlagt VAR ännu. Hahha. OM jag kommer in så får jag lägga det på min priolista ;)



Lycka till med pluggandet! Sjukt roligt för dig att det gått så bra sedan ni flyttade upp :)

2010-09-24 @ 11:57:38
URL: http://chrisviolayade.blogspot.com
Tyckt av: ottilia - f o t o

Svar: Åhhh! Så skoj! Vilken Elin är det du menar? :D

2010-09-24 @ 17:08:16
URL: http://lindellottilia.blogg.se/
Tyckt av: ottilia - f o t o

Svar: Ahhh! Najs! =) Yes, jag läste samhälle-journalistik på LBS :D

2010-09-24 @ 17:26:43
URL: http://lindellottilia.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0