hey

hello my friends.
jag är ganska dålig idag. jag har inte pluggat som jag ska. men det ska jag göra nu. därav att jag inte bloggar. däremot ska jag läsa om bildjournalistik vilket är jätteintressant! så nu ska jag nog vara uppe ett tag och bara läsa. bra att jag inte är trött än, bra att jag har lite godis kvar i min godispåse!
Nej, om jag ska ta och sätta igång kanske.... men vet ni? på fredag gör jag och tobbe antagligen en roadtrip ner till halmstad från Skövde! Ska bli jätteroligt för då kan jag äta pizza på Ibbes och hälsa på Baloo på gfrk!
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Karin

Baloo - han är ett charmtroll - Miriam hade honom idag. Först rev han ett hinder som han stod bredvid - puttade på det lite lätt bara. Och sen lekte han traktor och bara TOKPLÖJDE rakt igenom en oxer. Han verkade dock rätt nöjd efteråt med sin bedrift "jag fick ner alla bommarna på en gång" typ :)

2010-09-13 @ 23:43:17
URL: http://tonsa.blogspot.com
Tyckt av: emma

sv: jag tror jag vill gå samhäll/media! :) eller har du något annat tips om man vill skriva/fota mycket?

2010-09-14 @ 14:31:00
URL: http://justsomenotebook.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0