den som väntar på något gott..

Efter några timmar på The Studio är jag hemma. När man jobbar har man ju uppenbarligen inte tid med att blogga, vilket är ganska tråkigt. Jag hade gärna jobbat med att just blogga men då hade jag säkert lidit av stor bloggtorka o jag skulle inte fått fotografera lika mycket som nu!


Innan jag kom till The Studio gick jag till Lagerhaus och blev jättekär i ett par tallrikar jag vill ha. Tänk er jättestora, runda, vita tallrikar! Kan tyvärr inte visa någon bild, men de var så underbara så jag vill verkligen ha dem! Och precis innan jag gick upp till The Studio gick jag även till Tre för att fråga efter kolli-numret till min iphone-beställning. Jag fick då reda på att de inte ens hade skickat min mobil, fastän de hade sagt att den skulle vara här igår eller på måndag! Så nu får jag vänta ännu längre.... suck!


Jag har inget vettigt att skriva. Det är lördag, jag borde bara ta det lugnt- men jag ska fortsätta med en bloggdesign..! Vad gör ni?




Förresten hade jag och Tobbe 14 månader igår!

bloglovin
Shout it!
Tyckt av: N

sv: haha, det vet jag men jag har kompisar som är ganska pro me kamerorna oxåp ;)

haft en bar dag? :_D

2010-09-04 @ 20:49:34
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Tyckt av: sandra

sv: Ja, det är klart jag tar åt mig :)



Grattis i efterskott :) och lycka till i framtiden.

2010-09-04 @ 20:56:37
URL: http://diamondsoul.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0