nollett fyrtiofem

Något som jag trodde bara skulle ta några få timmar tog mig ända till 01:45 att få klart. Var ju tvungen att se till att det inte skulle bli för många bilder (varför lägga ut mer än man säljer när man inte vet hur mycket man säljer?) och nu är jag pigg istället. Jag orkar faktiskt ändå inte svara på några kommentarer så gör det imorgon. Pallar inte vara så aktiv med bloggen just nu, även om jag ska få den på fötter igen.
Imorgon ska jag fixa mig en fjärrkontroll så jag kan installera kanaler på min tv, och sedan bara vara hemma och plugga. Jag måste nog betala en del räkningar med. Och ringa lite samtal. Annars blir det en hemmadag.
Nu ska jag nota och se på något och därefter blir det faktiskt sömn. Imorgon ska jag nog besvara en del mejl också.
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: SIEL

gud vad roligt det vore! :D

2010-11-16 @ 17:01:26
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0