fixar och donar.

Vid 19-tiden stack jag till mamma mest för att hämta min fjärrkontroll, men också för att passa på att skriva ut allt jag hade tänkt skicka till min moster. Egentligen hade jag tänkt påbörja det imorgon men jag inser nu att det var bra att jag började nu.
Min dator står varm och skrivaren gör massa jobbiga ljud ifrån sig. Bara tretton ark kvar, och därefter några visitkort. Jag kommer vara hemma sent. Då ska jag installera alla kanaler på min tv - om jag orkar. Så får vi se när jag återigen svarar på kommentarer..
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Petra

håller verkligen med! haha

det är inte sexigt alls, det är mer sexigt om de har snygga kläder eller bara bar överkropp typ :)

2010-11-17 @ 23:55:58
URL: http://tvtown.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0