inside out.

Usch. Är det någon som vet hur man botar illamående? Tog som sagt en tur in till Hässleholm igårkväll/inatt vilket gjorde attj ag inte kom hem förrän halv fyra. Sedan ringde Tobbes mobil vid nio vilket väckte mig, och vilket ledde till att jag passade på att åka in till stan vid elva när han också skulle in. I stan försökte jag äta men det gick absolut inte bra, kunde inte ens få i mig en cheeseburgare på McDonalds och när vi nu åt för två timmar sedan startade ett illamående som jag inte blir av med. Hela kroppen känns svag och magen känns konstig, och särskilt armarna känns tunga. Jag känner mig sjukt tråkig som sitter inne i tobbes rum medan han o hans mamma sitter i vardagsrummet. Men jag vågar inte gå härifrån, vill typ inte spy ner vardagsrummet o känner mig opepp på allt. Hur får man bort det här illamåeendet så att man kan bli normal? Känner mig som en dålig flickvän. Buhu.
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0