me and tuesdays

Jag fattar inte vad det är med mig och tisdagar. Och jag fattar inte att det har tagit ett helt läsår innan jag förstår att det är något med mig och tisdagar. Jag är jättetrött VARJE tisdag. Jag går hem och somnar och missar det sista av top model. Jag kan inte plugga på tisdagar. Det går inte. Förut kunde jag säga att det måste vara den sena ridningen på måndagar (kom inte i säng förrän vid 00-00:30 när jag red på gfrk) men nu har det inte varit så på fem månader och jag är fortfarande jättetrött på tisdagar. Jag är så trött att det inte går att plugga. Jag kan bara slappa, knappt det. Ironiskt nog borde inte jag och tisdagar ha den här konstiga relationen. När jag var yngre kallades jag tuesday!
Jag vet inte om jag är på väg att bli sjuk, för jag fryser hela tiden numera. Mamma sa igår att det kan vara pollenkänningar (jag är allergisk) men allergitabletterna hjälper mig inget. Jag tror att dem bara är ett litet blått piller som funkar om man tror på dem. Och jag tror inte på dem, så jag upplever inte någon effekt. Placebo!
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0