todays what-to-do

Varje morgon, när jag är ledig, brukar jag vakna runt 12. Det gjorde jag även idag. Idag är jag inte jätteglad... ni vet känslan av att man har varit ledsen som sitter kvar dagen efter? Den har jag nu, men det löser sig. Idag ska jag sätta upp skrivaren och se om den funkar och har bläck så det räcker. Gör den det måste jag skriva cv:n och skriva ut, och åka in till stan och leta jobb.. Men jag måste nog ändå till stan och köpa papper till skrivaren... Fasar inför att åka in till stan eftersom jag alltid mår så jävla illa när jag kommer dit. Jag vet inte varför, men det börjar kännas jobbigt nu.
Vad jag ska göra mer idag vet jag inte. Men nu ska jag nog äta (varm) kladdkaka och glass och sedan göra mig i ordning!
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0