back.

Det är en ny vecka. En ny dag. Och idag har jag inte haft några skyldigheter. Inget jobb, ingen skola, ingen kurs. Min nya kurs börjar imorgon och jag hoppas att den blir intressant. Det är dags att beställa ny kurslitteratur.

Det har varit så oerhört skönt att inte blogga. Det har varit så skönt att idag inte haft en större skyldighet än att leverera min deklaration till skatteverket. Det har varit så oerhört skönt att umgås med folk.

Jesper och Petra har varit i Stockholm över helgen -med Petra sovandes på min soffa- och i lördags hade jag en liten liten fest.

Nu dör min dator snart. Jag ska se klart Ung & Bortskämd, ladda datorn och sedan göra lite företagssaker. Tänkte bara säga att jag var tillbaka!


bloglovin
Shout it!
Tyckt av: LORISSA LOVEBOMB

Jag måste också beställa ny kurslitteratur. Vad är det för kurs du börjar?

2010-12-13 @ 22:33:12
URL: http://lorissalovebomb.se
Tyckt av: Petra

fin design du skaffat!

Snygg tjej på bilden ;)

2010-12-14 @ 15:16:00
URL: http://tvtown.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0