two.one.

Kollade igenom lite gamla bilder på Rebecka från förra året.
Då fotograferade jag för en uppgift i Foto C som hette "Two project".
Man skulle fokusera på två fotogenres och jag valde sportfoto och modefoto.
I sportfoto fotograferade jag fotboll och trav - v75 bland annat. I modefoto gjorde jag
tre fotosessioner med Rebecka och lånade kläder från JC, Indiska och Tara. Var jätteroligt!



Modell: Rebecka Nilsson
Smink: Nikolina @ Face Stockholm
Plats: Röda Sten, Göteborg
Foto: Malin Nilsson
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: rebecka

är uppe i stockholm igen. du ville ju foto förragången ju men kanske ta det nu ist?

2010-08-02 @ 21:50:24
Tyckt av: Malin

det kan vi absolut göra! hur länge stannar du? jag fotar sm från torsdag och veckan ut, så får nästan bli innan!

2010-08-02 @ 21:53:37
URL: http://newyorkneversleeps.blogg.se/
Tyckt av: Johanna - Elev på Flyinge

sv: tjaa, mellan -04 och -06 om jag inte minns fel. Kanske en bit in på 2007 också. Fortsatte vara på gfrk ibland för jag tränade där och så, för Linda Ericsson faktiskt om du kommer ihåg henne :)

Ja det är en väldigt bra anläggning! Älskar deras paddock, jag red alltid där eftersom det var så fullt i ridhuset. Funkade året om :D

2010-08-02 @ 22:12:03
URL: http://johannakruse.devote.se
Tyckt av: Johanna - Elev på Flyinge

sv: jaha okej då förstår jag! Jag red faktiskt också i hoppspecialen, fast med min ponny. Det var en rolig tid :D Ja, det blev ju lätt hårt i lektionsmanegen kommer jag ihåg. Haha ajdå, inte så roligt att bli sjuk pga det :p

2010-08-02 @ 22:34:50
URL: http://johannakruse.devote.se

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0