Krubbulurer

Jag bestämde mig för att göra krubbelurer för att stilla mitt sockerbehov (fast jag var mest sugen på popcorn). Jag sprang iväg till affären för att köpa ägg och sedan satte jag igång. Jag minns inte hur länge sen det var jag bakade (förutom när jag och Tobbe gjorde kola i vintras) men det märks att jag inte har bakat på länge! Jag är ganska bra på att laga mat -förutom idag då jag nästan brände allt i ugnen- men att baka är jag sämre på. Vilket ni ser, med tanke på att det är en hel del är bränt och ja, det som var ännu mer bränt har jag slängt.

Första gången -och senast- jag åt krubbelurer var i trean, i grundskolan. Jag tyckte det var jättegott men glömde bort vad det hette och så hittade jag det på Sandras blogg! Blev ganska glad då! Men jag tycker inte att det smakar alls som det gjorde då, för tio år sedan. Hm.. undrar om det är samma recept ändå?


Jag ångrar att jag inte köpte popcorn istället.
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Sandra

Sv: Ja det är inte lätt, men jag är mer än nöjd :) tack så mycket igen för tipsoch allt! :)

2010-08-24 @ 21:52:48
URL: http://diamondsoul.blogg.se/
Tyckt av: angelica

ser gott ut :D

2010-08-26 @ 14:18:12
URL: http://aangeeliica.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0