Jag hatar att vara sjuk...

jag har kommit till punkten att hata att vara sjuk. Seriöst, jag har nästan aldrig varit med om det här förut -förutom när jag hade körtelfeber eller sömnproblem i en hel vecka. Men jag hatar det. Om jag väl somnar får jag inte sova länge, för då vaknar jag av smärtan. Halsen gör irriterande ont, jag kan inte svälja, nacken hindrar mig från vissa rörelser, jag är pigg, jag fryser och ingenting hjälper. Jag gissar att jag har ett virus i halsen eftersom det inte ger sig. Eller i och för sig är det oftast virus i halsen...
Alla har vi tyckt att det är okej att vara sjuk, vara hemma några dagar pga feber. Det kan ju vara skönt. Men inte så här. Jag hatar att vara sjuk.

Vad ska jag göra nu? Duscha? se Mysteriet på Greveholm? desperat försöka sova ändå?
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: angelica

inge kul att vara sjuk! :( kry på dig! :)

2010-08-09 @ 11:29:20
URL: http://aangeeliica.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0