Dagens blogg korad!

Elin är den lyckliga vinnaren av Dagens blogg som jag startade förra veckan!
Jag valde Elins blogg för att det första intrycket var så positivt -jag älskar headern. Den är liksom glad på något vis och ändå lite personlig -inte bara för att det är henne på bild utan just för att den faktiskt känns personlig. Jag tycker om det. Över huvudet taget är hennes blogg jättepersonlig och jag tycker att många bloggar tappar det personliga. Hennes blogg är inte intern, den innehåller inte interna skämt osv utan en utomstående kan förstå. Den är mysig på något vis.
Jag hade dock velat ha lite mer uppdateringar fröken Elin!
Elins egna motivering var: "Jag vill delta i detta just för att du är på jakt efter nya ROLIGA bloggar att läsa. Min blogg är himla rolig tycker jag själv. Så min motivering är helt enkelt att min blogg är himla rolig."
Jag har dock även valt att ge en andra- och tredjeplacering. Varför? Jo för det var så svårt att välja!
Andraplatsen går till Jessi Fox. Jessi Fox är en rolig och snygg tjej med attityd. Hennes blogg är på något vis roande!
Tredjeplatsen går till Sandra. Sandras blogg är riktigt bra, den innehåller bra tips om allt från kärlek, sex och mat! (Ska faktiskt ta och göra Krubbelurer). Det jag saknar är tajtare uppdateringar och lite mer om själva henne -inte bara hennes tips.
Tack till er andra som deltog! (Ni är satta i placeringsordning)
4. Bella!
5. Amanda
6. Natalie
7. Filippa
8. Hanna
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Elin

TACK TACK TACK vad glad jag blir! :DDD

2010-08-24 @ 20:19:34
URL: http://elinenenensblogg.blogg.se/
Tyckt av: Sandra

Sv: Åh va kul :) helt chockad att jag var 3 a :) ska ta år mig av dina tips och försöka uppdatera mer :) tack!

2010-08-24 @ 20:22:44
URL: http://diamondsoul.blogg.se/
Tyckt av: martina

sv; nä fan va elakt hade flippat på honom och tvingat han att ge mig mvg haha, nä men alltså de va inte snällt!



johanna & john tror bara det är dom som inte är kvar.

2010-08-24 @ 20:48:26
URL: http://knuffasinte.blogg.se/
Tyckt av: JESSI FOX - TÄVLING PÅGÅR!

hahaha jag kom 2a iaf.. ALLTID NÅTT ;D schysst beskrivning :)

2010-08-25 @ 13:08:39
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0