Ska Jimmie Åkesson förbjuda jazz?

Jag har kommit fram till att jag vill iq-testa Jimmie Åkesson. På riktigt. Visserligen har jag velat det länge, men nu. Nu måste vi ju verkligen göra det.


Jag hittade en artikel där Jimmie Åkesson har yttrat sig om att man borde förbjuda Jazzmusik.
"- Detta är en osvensk musiktradition som inte hör hemma i Sverige, jazzmusiken leder svenska ungdomar in i ett icke-svenskt leverne, Jazzen är dessutom en inkörsport till icke-skandinaviska relationer." ska han ha sagt.


Gud vad hemskt! tänker jag. Hur mycket musik har vi som egentligen är svensk? Varför förbjuder han inte hip hop som är tusen gånger värre än jazz?


Aja. Tydligen är det här bara ett skämt. Men tänk om det var sant...



Artikeln
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Tove

Är du säker på att det är ett skämt? Att han inte sagt det i efterhand för att rädda ansiktet..

2010-09-18 @ 22:27:12
URL: http://www.themptander.se
Tyckt av: Treutiger

Artikeln är ett skämt =) kolla de andra nyheterna på sidan

2011-01-07 @ 23:36:34
Tyckt av: fuck

åkesson kan ta sig i sin håriga röv

2011-01-28 @ 14:52:53
Tyckt av: jim

Vem fan borde iq testas egentligen? Vem som helst fattar att det är ett skämt, ett uselt sådant

2012-06-19 @ 06:49:41

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0