lyckan. (är att jobba)

just nu är jag så glad att jag bloggar. att jag måste blogga ut det.
Jag är sjuk. Jag hatar att vara sjuk. imorgon har jag ett möte med min grupp för att göra vårt grupparbete och jag hoppas att jag "make it". Men det jag är glad över är att jag nyss läste klart de kapitel jag skulle läst ut Madeleine Klebers bok. Den är motsatsen till "världens bästa bok". Usch. Jag får rysningar i hela kroppen. Men jag tog mig igenom den. Det gör mig glad.

jag har varit sjuk i några dagar och idag är jag så där på förbättringsväg men känner att jag fortfarande är sjuk. Men mentalt vill jag bara jobba. Jag blir rastlös när jag inte får något gjort och hatar därför att vara sjuk, men jag kan inte göra något större åt feber och så där. Men nu ska jag äntligen fortsätta med lite jobb för Festivalphoto. Jag snodde internet från Tobbe. Jag är lite glad. Även om jag inte kan vara uppe länge till eftersom jag tänkte gå upp tidigt imorgon..

Bjuder på en av mina favoritbilder. Rolf-Göran Bengtsson i extrem lycka. Vilket man kan förstå... han vann en bil.
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Petra

skolka!!

2011-01-06 @ 00:05:45
URL: http://tvtown.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0