Två bilder.

Idag skulle jag gå och lägga mig tidigare ju. Känner att det går så där med det. Anledningen är nu dock inte att jag vill sitta och kolla på L-word... (jag har redan sett två avsnitt haha) utan snarare att jag är pigg. Världsproblem.
Jag orkar inte svara på kommentarer än, jag ska upp tidigt imorgon så ska ändå tvinga mig i sängs. Men ni får två bilder så länge. Skriv gärna vad ni tycker om dem!
Saknar underbara hästliv!

bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Lookgreat

Sv. resan till Stockholm är inte helt färdigplanerad än så jag vet inte exakt när jag åker upp, men om det inte blir någon resa på några veckor skulle du kunna i så fall att betala in pengarna på kontot?

2010-10-03 @ 13:31:57
URL: http://lookgreat.blogg.se/
Tyckt av: em

bor du också här i new york?

2010-10-03 @ 22:18:07
URL: http://banankungen.blogg.se/
Tyckt av: em

sv: Sweet! Mjo, här finns det mycket att fotografera, eller ja, inne i city då.

Jag bor här, bott här ett år snart. Jag jobbar och sliter :P

2010-10-04 @ 00:10:18
URL: http://banankungen.blogg.se/
Tyckt av: Anonym

- nice pics!

2010-10-04 @ 00:42:20
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Tyckt av: ottilia - f o t o

Vad söt hästbild, nu saknar jag också hästlivet och speciellt min häst jag sålde för ett år sedan nästan precis.



svar: tycker definitivt du ska springa runt med en kamera på hötorget. vore asballt. jag tänkte ändå det när jag gick runt och fotade de bilderna "tänk och ta dessa i sthlm. coolare människor, fler människor och ja... underbart!"



jo, så som fotografen på GP säger låter ju vettigt, men tråkigt. man kan ju faktiskt vara fastbesluten om det även i vår ålder! :)

ja, en som föreläste på LBS om att studera utomlands i våras ringde mig igår för att kolla vad jag gjorde nu och så... då berättade han om en gesäll i fotografi man kunde ta i danmark, tog typ ett halvår. men han skulle kolla upp lite mer och skicka lite fakta. vet dock inte om jag är sugen, men lite fakta om det skadar icke. :)

ja, du lär säkert ha enklare att komma in där efter att ha läst den utbildningen du gör nu. smart drag!



tyvärr har dem ju det... så man får ju dras med en del latfisar med. men många av dem som hade högt intag när de kom till LBS var också dem som fallerade, kanske av alla andra i klassen, jag vet inte. jag hade ändå helt okej betyg, tror mitt snitt låg på runt 200 eller något, och jag var ändå en av de i vår klass som hade "sämst" betyg från högstadiet.

Så som du förklarar var många i min klass också. Typ "jag ligger redan efter så mycket, så det är skitsamma om jag inte gör detta, jag har ändå redan en lista av saker att ta igen".



Jo, som tur är så hoppade han av rektorsrollen i trean och satsade bara på PR tror jag. Haha, det är rätta takter! Hoppas maten smakade ;) Jag har faktiskt inte heller något direkt emot honom, men han kunde vara lite "överhuvud" ibland, eller hur man ska förklara. :) typ "jag vet bäst", som både är positivt och negativt som rektor.



wow! 30 000 är inte illa minsann! hahaha, shit! härlig rektor ändå... vår studentmiddag var rätt tråkig såhär i efterhand faktiskt.



Nej, ingen av mina föräldrar är företagare, tyvärr. Annars hade man ju haft någon att rådfråga om lite bokföringsgrejer och så, för det har jag noll koll på :D



Åhhh! En 5d mark II är jag också sugen på. Nästa gång det är kameraköp blir det nog en sådan. Någon gång när man har företag kanske och kan dra av momsen ;)

2010-10-04 @ 13:39:09
URL: http://lindellottilia.se
Tyckt av: luffi

hehe som det kan vara!!



allt bra annas då? kram luffi

2010-10-04 @ 18:23:30
URL: http://www.luffi.se
Tyckt av: luffi

hehe som det kan vara!!



allt bra annas då? kram luffi

2010-10-04 @ 18:23:56
URL: http://www.luffi.se

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0