Nyklippt..

.. är jag äntligen! Dock klipptes det väldigt kort, därav att jag har satt upp håret. Har mycket hår som är slitet så det klipptes av en del, och jag tog tillbaka några delar av min undercut jag hade i höstas. Det är väldigt skönt att ha den faktiskt. Nu ser det ut som om jag nästan inte har någon utväxt alls heller, utan jag tror hela mitt hår är min naturliga hårfärg nu. För första gången på flera år! Dock ska jag tona det ljusbrunt, med någon toning utan ammoniak, till studenten och sen ska håret få vila. Så får vi se vad som händer med det sen. Är fortfarande fett sugen på dreads, vilket jag har varit sen jag var tolv. Får la börja jobba så att jag har råd med det, hehe!
Har idag också shoppat lite inför studenmiddagen och studentfesten. Hittade ett par mycket snygga byxor på Sisters men hade beslutsångest så köpte dem aldrig. De är verkligen superbra till fest, men när ska jag använda dem när jag inte festar, vilket jag typ aldrig gör? har ju även ett par skor som jag vill ha, men de är så dyra, så allt det där hamnar väl i en "vill-ha-men-aldrig-kommer-skaffa"-lista. Fan. Aja, hittade en snygg skjorta i alla fall. Jag hatar att köpa kläder inför tillställningar för jag vill köpa sådant jag använder annars med, inte bara en gång. Det är ju så oerhört stort slöseri med pengar. Vill inte lägga upp kläderna här och nu, så ni får kanske se innan middagen, hehe! Som jag har sagt tidigare är jag också alltid sent ute också, så hittar ju heller ingenting!
Annars har jag inte hunnit göra så mycket mer idag. Måste städa mitt rum nu och ta ut hunden. Är inte pepp, men det måste göras. Är klar med ALLA uppgifter och har checkat in spellistan vi ska ha på flaket. Den är ganska dålig, faktiskt... men om jag hade valt hade det blivit thåström och cash o det vill inte folk. O skulle jag hitta på något glatt skulle det bara var hästpojken och herr hellström, crystal castels och das pop så det lönar sig inte att låta mig bestämma allt.
Aja. Hur tidiga var ni med att köpa skolavslutning/studentkläder och hur mycket la ni? Var det värt det och var går gränsen för hur mycket som ska läggas?
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0