How have your day been?

Otroligt nog har jag legat i sängen ända sen jag kom hem, fram till för en halvtimma sedan. Det är många timmar. Känns som om jag har råkat ut för matförgiftning, haha. Nej, äckligt Jag har därför legat i sängen och kollat på flera Sex and the city-avsnitt. Aja, är trött. Jag hade velat skippa att gå till skolan imorgon men ska till tandläkaren 08:30. Det känns inte så kul asså.
Vet verkligen inte vad jag ska säga idag. Det är inte kul för någon att veta att jag ser Desperate Houswives. Dock kan jag berätta att det blir antagligen Siesta på torsdag, o att jag tycker synd om min lille stackars pojkvän som har mycket ont just nu. 

Jag brukar ha mitt hår uppsatt i knut, det blir så här när jag släpper ut det

 

Haft en bra dag? Något som tillfört ett dagens tips?

bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0