Dagen.

Jag vet att det är jättebra att jag skriver inlägg som engagerar mig och mina läsare, men ni orkar ju inte läsa dem! Så ska försöka göra dem kortare, om ni vill. Har insett att jag verkligen måste börja dricka vatten, suger på att göra det. Så nu har jag en flaska med vatten i kylen över natten (tro mig, jag dricker det inte annars).
I morse skulle jag ha varit hos tandläkaren 08:30. Fan att jag satte den tiden, varför satte jag det inte på en kväll!? Aja. Mådde ju dåligt igår och var för trött i morse, så skippade det. Idag har jag filat vidare på min nya hemsida. Har tröttnat på den gamla som jag gjorde som projektarbete. Vill man lära sig lite fotoredigering har jag lagt upp ett inlägg på fahionate här. Inlägget beskriver hur jag redigerade bilden nedan.
Eftersom jag ska upp imorgon för att ha betygssamtal om mitt betyg i psykologi ska jag nog dra mig till sängen. Jag har suttit framför datorn i princip hela dagen, och man blir inte så klok av det. Jag brukar avsluta min dag med minst ett (brukar bli tre eller fyra) avsnitt av SATC, men nu ska jag nog fortsätta med Vems islam, som har legat i mitt rum i flera månader och väntar på att bli läst.


Bilden togs i samband med att jag följde fotografen Mike Zancotti förra året.
Det här det närmsta jag har kommit bröllopsfotografering, och jag tyckte det var kul!
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: P R I M M S - svarar

nej våran är bara 100 poäng :)

2010-05-27 @ 11:52:09
URL: http://primms.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0