Nattblogg!

Jag tycker att min hund är oerhört söt när hon sover; tills man råkar väcka henne och hon försöker sparka ner datorn. Fast hon är ändå söt. Hon har kommit in i en period där hon sover ännu närmre. Hon har nästan alltid sovit hos oss, hon var ändå liten när vi började låta henne göra det, men så fort man rörde på sig hoppade hon ner från sängen och så. Men nu bryr hon sig nästan inte längre. Hon kan ligga på ens mage i flera timmar om hon är tillräckligt trött! Vår gamla hund!
Apropå ingenting så är jag hungrig, men kan inte störa folk genom att gå upp och hitta något att äta, så jag ska äta lite nachochips som blev över förut och se criminal minds! Man märker nu att man har tröttnat på CSI och Navy CIS. CSI var ju förut bara IT på tv. Det skulle man kolla på, det var ALLTID bra. Men efter så många säsonger tröttnar man lite. Criminal minds ger liksom på sätt och vis mer nu eftersom jag läste psykologi och tankarna går runt och man liksom analyserar, man sitter inte bara och kollar och vet vem som ligger bakom utan man lär känna serien mer. Seriens karaktärer är ju mer personliga än dem i CSI, jag tror det är därför man gillar criminal minds.
Att göra den där katalogen går inte så bra, jag känner att jag bara gör samma saker hela tiden och inte vet hur jag ska formgiva något och inte vet vad det ska stå. Blö. Har börjat läsa på "Fångad av hakkorset" nu igen... läste ett kapitel och la sedan undan den för att fortsätta med Vems islam, men den boken är så tung så jag gjorde avbrott i den och började på den här boken istället. Det är en fd nazist som har skrivit boken och sin historia om nazismen och andra världskriget typ. Han växte upp med nazismen eftersom hans pappa gick med i partiet och ifrågasatte det inte riktigt förrän efter krigsslutet. Tycker det kan vara en ganska intressant skildring, därav att jag läser den. När jag har läst klart den ska jag säga vad jag tyckte, men har känn på mig att den kommer suga tag i en så att man läser den fort. Tror det är en sådan där bok faktiskt.
Aja, nu får det bli criminal minds då! och chips!
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: jenniifer - photography

sv. tacktack!

alltså andra inlägget "time for time" var inte planerat om vi säger så, men de blev en stor grej av allt liksom. budkapet av allt ihop var egentligen att kameran är ett verktyg vi använder oss av, personen bakom har väldigt stor betydelse, som också råkar stå för dess inställningar.



haha jo men han har varit fotograf länge, han har ju aldrig kört med redigering. sen tar han mest studiofoto så han har blixtar hela tiden ;)



dedär med pixarna.. helt rätt. dem har ju knappt med kameran att göra, eller absolut inte med amatörfotografer. de är ju om man ska förstora bilden, inte hur bra skärpan blir! de är objektivets jobb

2010-06-16 @ 12:32:19
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0