Läkarbesök tack.

Nu börjar det bli dags för ett läkarbesök. Jag är verkligen konstant trött, som jag har beskrivit tidigare och jag börjar bli orolig för det. Det är svårt att säga om det är gymnasiet och sockerberoendet som jag utvecklade under de tre åren, och om det bara är det att jag inte har återhämtat mig ännu från det faktum att jag varit så utbränd, eller om jag faktiskt är sjuk. Googlade lite på konstant trötthet och läst i lite forum där någon säger att man kan ha problem med sköldkörteln. Det kan göra att ämnesomsättningen sätter sig på sparlåga. MIn hund har haft problem med sköldkörteln och hon var verkligen jättetrött och hängig, precis som jag är nu. Jag borde kolla upp det där. Sen äter jag verkligen jättedåligt, samt att det sägs att mina p-piller gör folk jättetrötta så jag har så svårt för en uteslutningsmetod. Får ta och boka besök... och jag vet att blodprover väntar och jag hatar verkligen dem!
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0