i'm back. typ.

Nu är jag hemma från Halmstad, så nu ska det börja bloggas igen. I fredagsnatt sov jag ute i skogen hos Tobbes far där internet inte räcker ut till husvagnen, så vi fick klara oss utan internet. Det gör faktiskt ingenting, det är väldigt skönt ibland att inte ha möjlighet till att kunna bli tillgänglig. Precis som med min mobil, som laddade ur och jag inte orkade ladda. Den laddas inte förrän nu.
Det har varit en mysig helg som samtidigt varit lite upp och ner. Fredagen var jättebra men i lördags var vi på fest hos Jocke, som har fyllt 20, vilket som vanligt ledde till en ångestattack eller liknande. Jag hatar att få det, och det beror inte på alkohol utan det är oftast bara miljön och sådant. Jag kan dra jättemånga psykoanalyser över varför jag får ångestattacker men jag orkar inte just nu. Det är ju mitt i natten! Men i alla fall, det blev inte bättre av att svepa mintu. Så nu tror jag att jag har bestämt mig för att typ inte gå ut förrän jag har överkommit mina ångestattacker. De styr mitt liv ganska mycket. Inte på så vis att jag låter bli att göra saker, utan snarare att jag måste åka hem för att jag mår dåligt och det är inte heller så jävla roligt. Det blir värre också om jag "går emot" ångesten, den blir bara värre då. Jag är väl helt enkelt hemmakär. Jag vet inte om jag behöver Freud för att lista ut vad det här beror på, jag tror jag har svaret själv, men jag måste snart be om hjälp för att komma över ångesten. Men jag har världens bästa pojkvän som alltid ställer upp. He's the best.
Nu ska jag nog fortsätta med en katalog jag håller på med. Imorgon kanske jag följer med syrran till Partille en stund, vi får se. Annars tar jag nog en sväng till GFRK på kvällen. Är sjukt sugen på tacos/fajitaskväll. Någon mer?
Göteborg Horse Show 2010, svenska Gymkhanalaget.
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0