Bästaste tobias!

Vill först tillägga ett litet inlägg till min pojkvän.
När jag säger att du är bäst så menar jag verkligen det, och jag ångrar inte att jag säger det jämt och i princip varje kväll. För det är sant. Du har alltid funnits för mig och jag vet att du kommer fortsätta göra det. Du stöttar mig bakom varje beslut jag tar och stöttar mig när jag tvekar. Du hjälper mig att välja det som faktiskt känns rätt. När vi träffades gick allting så oerhört fort men det var underbart och jag har aldrig haft en bättre sommar. Det finns inget bättre än att åka bil i ingenstans och lyssna på Imperiet med dig. Och det var inte så farligt att se så mycket fotboll den sommaren. Jag saknar att ligga i den lilla mörka stugan hos din far och mysa med dig. Jag saknar till och med att stuka foten då du var så snäll mot mig, som du alltid har varit. Du har ett enormt tålamod med mig, särskilt har du haft det i vår. Så småningom jämnar det ut sig, men ändå. Jag tror inte någon annan hade stått ut.
Jag älskar när vi lägger tid på att laga mat och gör det extra speciellt med tända ljus och min vin-cider-blandning. Jag älskar när du kommer hem och jag får känna lukten från dina grönkläder, för otroligt nog saknar man den ibland eftersom det är du. Mest av allt tror jag att jag bara älskar att ligga bredvid dig, känna din lukt och pussa på din hud. Och när vi ligger ner och vilar, eller ska sova, försöker jag andas i samma takt som du, så att vi säkert andas ihop.
Tack för studentpresenten, it's gonna be awesome :)
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0