Haircuts

Eftersom jag nästan aldrig lägger upp bilder på mig här i bloggen tänkte jag lägga upp bilder på hur jag har sett ut under gymnasiet, dvs de tre senaste åren! Roligt va?
2008
Då det inte finns några bilder kvar från 2007,
eller så ligger dem på ett minneskort,
är det här nästan det tidigaste jag kan visa.
Här hade jag en extensions-period precis som alla andra, haha
Senare skulle jag färga håret rött, det blev rosa.
London sommaren 2008
där hade jag typ röttoranget hår...

2009
Jag var blond i början av 2009..
.. blev trött på det blonda och färgade håret brunt. Ungefär februari tror jag det var.
Det gick i gröna toner och GP-fotograferna mobbade mig lite för det... haha
Jag blev därför svarthårig för att täcka över allt.. Detta var nog i maj..
Snygg stil, eller hur!?
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: rebecka

älskar den sista på 2008, så grymt snyggt!

2010-07-11 @ 10:03:57
Tyckt av: Malin

sv: oj, tycker du? jag som funderar på att bli blond igen! haha

2010-07-11 @ 11:26:20
URL: http://newyorkneversleeps.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0