update.

Oj, det blir inte så bra uppdateringar idag. Har inte hunnit påbörja den där artikeln.
Jag ska göra mat till mig och mamma nu hade jag tänkt.. Lövbiff med klyftpotatis, vitlökssmör, vin... Men ska uppdatera fler gånger ikväll så det är bara att kika in senare!
det kommer någon bild här och var och ja, lite mer:)
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: || mannen som kan prata om hundar ||

Uppdateringarna går trögt för många av oss nu. Vet inte om det beror på vädret :)



Sv: Jo, jag var väldigt engagerad i kyrkan på många olika sätt. Den sista gången jag predikade var också den sista gången jag någonsin besökte en gudstjänst. Jag hade länge förstått att det skulle bli så. Jag kände mig så trött på det vitt utbredda hyckleriet i kyrkan, och hade även börjat tappa tron.



Det fanns inget som höll mig kvar i kyrkan längre.

2010-07-27 @ 20:50:41
URL: http://www.henrikolsson.eu

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0