Tallinn imorgon!

Oj, vilket desperat inlägg jag gjorde igår. Vem intresserar sig för mina frisyrer? Haha
I alla fall, är ganska nyvaken.. Det är redan svinvarmt här, man står inte ut. Så jag tror jag ska ta ett litet dopp idag, sedan ta mig upp och fortsätta med mitt marknadsföringsmaterial som jag håller på med! Ikväll kommer min älskling, vi ska till Tallinn i morgon och det ska bli sjukt roligt! Min syster håller på och larvar sig med att säga att det bara är pensionärer som åker på kryssningar. Med tanke på att vi inte fick åka kryssningen under helgen bara för att vi är under 21 tror jag inte det. Antagligen är det mycket festande på just den kryssningen och då håller sig pensionärerna borta! Men vem vet, kanske är vi där mitt i pensionärssäsongen imorgon?
Kryssningen verkar för övrigt bli dyr med mat, det känns som om det är det som kommer kosta mest. Men det finns buffé och sådant på fartyget så kanske är det inte jättedyrt, klart varierande på vad man beställer. Drinkar, öl och cider ska tydligen vara relativt billigt i puben på fartyget med. Sen ska jag handla godis i tax free, jag vet inte varför men jag älskar att göra det.
Varför ska vi till Tallinn?
Jo, Tobbe gav mig det i studentpresent, eller rättare
sagt en resa och vi hade diskuterat en kryssning lite.
Med tanke på att vi inte visste hur mycket tid vi skulle ha nu i sommar så tyckte vi
att en kryssning skulle passa fint!
Vi ska också fira vår ettårsdag (som var förra veckan) och det var också som en del av presenten.
Som att jag gav honom ett armband i silver (och en bok) i julklapp, så ingick det som en "ett halvår-present".
Vi skämmer bort varandra för lätt...
Vad ska ni göra i sommar? Eller har gjort?
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0