Suger på att få saker gjort...

När jag kom hem från Mälarhöjdens ridskola hamnade jag fort i sängen och somnade.. blir mycket sånt numera för jag är verkligen helt slut av att gå upp så tidigt! och nu påminner det mig om att jag borde gå och lägga mig snart eftersom jag bör vara på arbetsförmedlingen imorgon. Får inte glömma passet! Kanske glömde nämna det; men var på arbetsförmedlingen i måndags. Det var jättemycket folk och jag väntade i 1,5 h och när jag väl kom in, fick jag inte mitt gjort (det skulle ta fem minuter) bara för att jag inte kunde legitimera mig. Jag var så sur då!!! Så det ska jag försöka komma ihåg imorgon... Jag skulle ju packat upp och grejer idag! Gick inte så bra! Jag och mamma chillade här hemma, kollade lite på tv och så och gick sedan ner till havet med Chilli. Hon tycker fortfarande att det är läskigt att simma, men att stå i vattnet går bra!
Går det att lära en gammal hund att simma?

Imorgon då;
- Arbetsförmedlingen (förflyttning)
- Packa upp
- Bada med Chilli
- Marknadsföring
- Söka jobb..
Lyssnar just på Andreas Grega
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0