stulna år

Tips 003: Åh, en av mina favoritfilmer är på tv. En av de filmer jag och min syster har kollat på mycket ihop. Stulna år heter den, sänds precis nu på tv4. Winona Ryder i huvudrollen tillsammans med Angelina Jolie, Clea Duvall, Brittany Murphy och Whoopi Goldberg. Fyra toppenkvinnor i en och samma film! Om man inte har sett den rekommenderar jag den starkt!
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Erik Nygren

Hej! Kul att du lyckats hitta min blogg =)

Blixtarna köpte jag från cyberphoto.se och ja tror jag gav nånstans runt 10 000 med Elinchrom sändare till. Dem heter D-lite 4. tycker dem funkar bra för mina ändamål. Har kommit en ny modell nu dock. D-lite 4 it. med inbyggd radiosändare och lite snyggare design :) Ha det så bra! /Erik

2010-07-25 @ 11:12:11
URL: http://eriknygren.blogspot.com

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0