Snart färdigpackat!

Nu har jag nästan packat klart. Det som saknas är egentligen bara datorn, hårddisken, laddaren, ipoden.. och lite sådana småsaker som kommer göra resan mycket lättare. Tåget tar 3 h. Jag skräms inte, jag är så oerhört van vid att åka tåg.
När jag vaknade i morse var jag illamående, vilket fort gick över till att jag var arg och hungrig istället. Jag är fortfarande hungrig så innan jag åker ska jag äta. Men det blir inte mer än nudlar, så jag får leva på fika på tåget sedan istället. När jag reser kan jag nästan inte äta alls. Absolut inte på flyg, men lättast är i bil. På tåg brukar jag inte ha någon aptit och om jag verkligen behöver något tar jag en chipspåse och en cola. Kanske inte  så nyttigt, men det är bättre än ingenting..

Jag kanske bloggar från tåget. Om det blir via datorn eller mobilen får vi se. Annars är jag framme i Skövde vid 18, så det kanske blir något kvällsinlägg. Jag hoppas på att vi spenderar kvällen framför Dexter. Det skulle förgylla min dag. Vad gör ni idag?
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: N

Sv: Okej, va vill du ha för medryttarhäst då? :)

2010-07-30 @ 12:55:18
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0