på g

idag har jag varit en riktigt tråkig bloggerska och det har faktiskt inte hänt så mycket i mitt liv idag. Eller jo, liksom det händer saker men jag gör inget. Det jag har gjort idag är att ha köpt en pommestallrik och ätit den. Men sådana dagar får man också ha, särskilt när det regnar.

Ändå har jag lite saker på gång, faktiskt! Och jag tror att det kan bli riktigt roligt. Det här är på gång:
- Ett samarbete mellan mig och en tjej som driver en vintagebutik. (jag nämner inga namn nu).
Med detta kommer flera samarbeta, bland annat Jennifer Forsberg

- En intervju jag ska göra och planerar att sälja
- SM i hoppning (men det visste ni ju redan)
- En artikel jag tänker skriva. Börjar imorgon.



Och på det kommer Rebecka hit 17-19 augusti, samt min systers svärföräldrar veckan därinnan!
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0