middle of nowhere

Nu sitter jag och Tobbe och vräker i oss chips och dipp i sängen. Mysigt! Hans stuga ligger verkligen mitt ute i ingenstans, men vi har inte lämnat stugan heller. Den är så där gammal och mysig (men kall). Och man måste gå ut för att gå på toa, men hittills har jag inte sett några grodor så det går bra.

Det blir nog inte så mycket bloggande i helgen. Tobbes nät ska ligga på 16 mbit/s men det gör det verkligen inte.. Och jag sitter på hans windows-laptop, känner mig ovan och vill bara sitta på min mac - som inte vill ansluta till det mobila nätverket. Så det funkar inte så bra.  Men jag tänkte fotografera stugan lite så kommer det nog upp imorgon kväll. Är hemma vid 18, så efter det blir det mycket inlägg! Sen har jag en fartfylld vecka framför mig! Längtar!

Men jag tänkte att jag inte ska vara för tråkig (svarar dock på kommentar när jag kommer hem). Men nu tycker jag att om man undrar något om mig - ställ frågor i inlägget så svarar jag när jag kommer hem!
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0