Kamerautrustning

Idag har det varit lite dåligt uppdaterat, men ska snart bättra mig.. Ska ta lite självpoträtt på balkongen snart igen!
tänkte att ni måste roa er med något.. så varför inte min kamerautrustning?
Det här är min väska jag brukar ha med på jobb, brukar dock inte ha med allt
som är i den nu.
1. Canon eos 400D
Min första kamera.
2. Canon 17-35/2.8 USM
Vidvinkelobjektivet
3. Canon 1d Mark II N
Den kamera jag använder mest
4. Canon 50/1.8
Mitt ljusstarkaste objektiv, används till porträtt
5. 18-55/4.5 EF-S
(S)kitobejtkivet till 400D, används aldrig.
6. 70-200/2.8 IS
Mitt teleobjektiv, används väldigt ofta
7. Canon 580 EX II
min blixt, används inte lika mycket men är bra att ha
8. Canon 55-200/4.5 EF-S
Mitt forna teleobjektiv, har används vid en del konserter men
föredrar mitt andra. Används inte heller numera
Det jag har nämnt som "gammalt" används i princip aldrig, möjligtvis kameran.
jag har också minneskort såklart, en synksladd, filter, batterigrepp, batterier,
reflexskärm, paraplyer, stativ..... allt möjligt haha!
Aja, för frågor om utrustning fråga till vänster eller i inlägget.
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0