jag är ganska tråkig,

Idag känns min blogg väldigt tom. Imorgon hoppas jag fylla den med lite bättre saker.
Kollar just nu på Modern i midsomer men vet inte om jag ska se klart hela, funderar på att jobba med annat.
Längtar till Stockholm Equstrian Games så att jag får något att göra, och massa roliga människor att träffa!
Hoppas bara vädret vänder..!
Längtar också till helgen eftersom jag åker till Skövde då. Har aldrig varit i den staden någonsin förut.
Men jag och älskling ska ha det mysigt, planerar in bio och lite sånt där!
Imorgon i alla fall. Ja då ska jag...
..in till stan och försöka hitta bläck till vår skrivare. Är i stort behov av det.
... fotografera lite på Pridefestivalen hade jag tänkt! Måste ju hända något på stan när man är ute! :)
.. dela ut cv:n.
.. banken? kanske.
Bilder från Göteborg Horse Show!
Daniel Zetterman med No fear
Markus Ehning med Fiona
1/800 f2.8 ISO 1600
Canon 1 Mark II N + Canon 70-200/2.8 IS USM
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0