Internet är en liten liten värld..

Ibland är det roligt hur man bara stöter på folk på internet. På internet är världen ännu mindre än vad den är i verkligheten, om man nu kan säga så. Som när man sitter på facebook, letar runt bland sina vänner och hittar mängder av gemensamma vänner och man tänker "oj, känner dem varandra?". Vilka har inte varit med om det?
Idag var jag inne på en blogg, minns dock inte vilken, där en Moa hade blivit utsedd till veckans eller månadens blogg. Jag klickade mig vidare till den bloggen och upptäckte att det var Moa som jag har haft på min msn ett tag! Med tanke på hur många bloggar det finns så är ju chansen inte särskilt stor! Kul!
Moas blogg
Tipsa mig om bra bloggar!
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0