Har ni märkt något nytt?

Som ni ser har jag ändrat bloggen lite, stora tack till Anton som hjälpte mig skapa listan nedan. I listan är bloggar jag följer länkade. Dock har jag inte länkat alla, utan ska fylla på medan dagarna går. Men de bloggar jag har länkat är de främsta fotobloggarna som jag tycker om, samt Luffis blogg - som jag tycker om att gå in på då och då. Om ni vill synas i listan, länka er blogg nedan så följer jag den ett tag och ser om den är värd nog att sättas i listan! ;) Förresten; följ gärna min blogg via bloglovin'!
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: FOTOGRAF Anton

tack för länkningen :D okej då får du gärna skriva i mig och se om min är värd att läsa :D

2010-07-24 @ 23:57:31
URL: http://fotografanton.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0