Foto.

Just nu ser det ut som om det kommer  börja ösa ner regn här i Stockholm.. eller det är i alla fall inte lika fint väder som det har varit de andra dagarna.. Synd för jag gillade vädret! och jag ska åka till stan snart, så hade varit bra med lite finare väder nu.. Aja..
Jag ska ta och leta upp lite konserter här att fota i sommar och höst, och ska även fortsätta med att redigera bilder på Emelie... Har nog snart en bunt klara! men jag hatar att man alltid vill göra om bilderna efteråt.. varför blir det så?
Igår laddade jag ner Voddler igen, eftersom jag har ett konto jag inte använder just eftersom Voddler inte är snäll mot macdatorer... Även om dem har uppdaterat programvaran eller så, så gör det något mot min dator... typ igår kunde jag inte ens öppna itunes. Det är inte Apples fel, det är Voddlers fel. Jag hatar det. tycker ändå jag ska kunna kolla på gratis film!? eller..?
Aja, nu ska jag fortsätta då'rå..
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0