det regnar

Idag hade jag tänkt vara duktig och gå "hela vägen" till Ica Maxi och andra matbutiker och lämna mitt cv. Men jag låter bli. När jag kollar ut ösregnar det nämligen och jag känner mig skyldig till att stanna hemma med hunden. Chilli hade som sagt panik i natt pga åskan, och jag känner inte för att gå iväg (det är ändå en bit att gå) i fall det börjar åska. Det kan ju hända vad som helst när man är borta och det känns inte okej att lämna henne. Så det enda jag ska göra idag är i princip att packa, och skriva lite och så. Jag åker ju som tidigare nämnt till Skövde imorgon. 15:25 går mitt tåg! Så vi får se hur mycket jag uppdaterar imorgon. Kanske köper internetuppkoppling på tåget, men det är inte säkert. Jag vet nämligen inte vad det kostar!
Förresten så kanske jag knappt har internet i helgen alls. Jag trodde att jag inte skulle ha något över huvudet taget men Tobbe säger att det kommer vara internetuppkoppling, men att det kommer vara allt annat än snabbt. Så vi får helt enkelt se hur det blir med bloggandet i helgen!
Någon som har tips på vad man kan göra en regnig, dyster dag?
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0