Åter hemma

Navid Modiri på Kulturkalaset 2009
Idag har jag hunnit med att besöka Mälardalens ridskola, där jag har sökt jobb -som jag hoppas på att få- och bara tagit en tur till stan och köpt en längre internetsladd, och ätit en pommestallrik. Huvudsta centrum har en bra restaurang med ganska god mat, så har hittat något att ersätta Lill-Amandas med! Nu funderar jag i alla fall på att börja packa upp mina lådor, samt snart gå ner och bada med Chilli. Försökte bada med henne igår och hon lyckades doppa sig, men det var ju jätteläskigt att simma! Det har hon aldrig gjort förut, så det var duktigt av henne att hon ens gick ner i vattnet.. Dock är hon en vattenhund och det märks inte direkt..
Jag insåg nu att jag kommer missa Göteborgs kulturkalas i år... Jag har fotat det två år i rad och börjar nästan bli en tradition för det är så jävla roligt att vara där. Känner mig lite ledsen nu.. Kommer dock kanske fotografera Ozzy i September för Festivalphoto! Det ni!
Förresten, i tisdags hörde jag det här på tunnelbanan:
En greenpeace-snubbe till en ja, byggarbetare eller något: Din ficklampa är tänd
"Byggarbetaren": aha, tack för upplysningen!
Greenpeace: haha, kul!
Det var så dåligt så jag höll på att börja asgarva, haha
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0