23 dec.

Som jag förutsåg blev det en flängig dag och ja, dagen blev inte alls som jag ville. Jag lyckades hämta ut min kurslitteratur men ni ska veta att den fortfarande ligger inslagen i den hårda kartongen! Det blir att plugga hårt i övermorgon (för vad jag har hört pluggar man inte på julafton..).. Jag hade verkligen i åtanke igår att jag skulle gå upp idag och fort städa det sista. Dream on. Det blir att gå upp tidigt imorgon istället innan mamma kommer.. Min tanke var för övrigt att också ha hämtat min hund redan vid 12-tiden. Jag gjorde det vid 15. Tanken var också att jag skulle hunnit med en ordentlig julklapp till min mor - det gjorde jag inte.. Jag spenderarde mycket av eftermiddagen i Solna Centrum för julmatshoppande och sådant.. och så hittade jag en julgran om jag fixade senare ikväll. Kvällen har bara varit slapp.. Efter en flängig dag orkar man inte direkt städa..

Bjuder på lite bilder från de senaste dagarna

Om det finns något jag har insett att jag älskar med Stockholm är att det är så fint.
Inte bara av staden i sig, kulturen, utan också att de anstränger sig till max för att lysa
upp staden. Å andra sidan är det Sveriges huvudstad men ändå..
På bilden ser vi en del av Stureplan. För några veckor sedan låg det också röda mattor
längs hela den här gatan.. vackert!




jag använder sällan smycken - vilket kanske märks eftersom jag aldrig pratar smycken.
jag pratar inte ens piercingar, haha.
Jag klarar inte riktigt av smycken heller, men jag tycker om armband  och särskilt med berlocker.
Det här armbandet fick jag av min familj när jag fyllde 18 förra året! funderar på att använda det
imorgon...




även om jag är en riktig Grinch -jag tror jag berättar senare vad jag tycker om julen... -
så bestämde jag mig för att köpa en liten vit plastgran. Att den är vit gör att den inte påminner
så mycket om riktig jul. Att jag har svarta julgranskulor gör att den känns mer jag. Svart, mörk.
Men det är faktiskt riktigt mysigt med den här granen..
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: jennifer - fotografi

mysiga bilder!

god jul på dig :)

2010-12-24 @ 15:33:40
URL: http://jenniifer.webblogg.se/
Tyckt av: Malin

Hejsan. Jag har en fototävling nu till vintern med temat kyla. Priset är en valfri produkt under 125:-. Anmäl dig gärna :) http://bymalin.webblogg.se/2010/december/fototavling-3.html#comment



Förlåt om du inte gillar att få sånna här reklam-kommentarer!

2010-12-25 @ 14:19:43
URL: http://bymalin.webblogg.se/
Tyckt av: Tove

Grymt fint armband :)

Stockholm är för stressigt med julshoppande och julrea..

Hoppas du mår bättre snart!

2010-12-26 @ 01:10:51
URL: http://www.themptander.se

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0