Busy life

Jajajajaja jag vet. Från att ha varit en ganska tilltalande blogg är jag världens sämsta bloggare. Känns det som. Men just nu känner jag inte att jag har energin och tiden att sitta här. Mitt liv styrs ju av så mycket mer än själva bloggen. Jag önskar på ett sätt att jag kunde livnära mig på bloggen, för då hade jag kanske inte gjort så mycket annat. Fast jag vill heller inte livnära mig på bloggen för jag vill nog inte leva ett så tråkigt liv. Det skulle ju bli jättetråkigt. Nej. Jobba ska man annars dör man.
Just nu är det bland annat de här orden som styr mitt liv lite:
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: b

2010-12-05 @ 11:48:49
Tyckt av: Beatrice

Jättefin blogg!

2010-12-05 @ 11:49:08
URL: http://beatricemakynen.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0