hos läkaren

Jag har inte sovit mer än två timmar inatt. Och vid åtta i morse gick jag till läkaren och bokade tid. När jag kom hem var sov jag en timma. Sen var jag tvungen att gå till läkaren igen. Sammanlagt har jag alltså sovit i tre timmar. Helvete. Man mår därefter.
Hos läkaren tog dem halsprover. Jag hatar verkligen det, och det visade sig vara virus och inte bakterier. Vilket stör mig enormt just nu eftersom om jag hade haft bakterier hade jag kunnat bota det med antibiotika. Det kan jag inte för att det är virus, inte ens halstabletter hjälper och det gör mig jättefrustrerad. Då och då börjar jag gråta. För jag orkar inte ha det så här, men jag måste ha det så och kan inte göra annat än att vänta och vänta på att det ska gå över.
Jag blev lite sur på en tant med hos läkaren. Medan jag väntade på mitt provsvar satt jag ner i ett väntrum som ligger bredvid en annan ingång, dvs inte huvudingången. Så kom det en tjej och försökte öppna dörren, men tanten brydde sig inte om att gå dit och öppna så tjejen gick iväg en stund för att se om hon kom in annan väg. Men hon kom tillbaka och då öppnade tanten fortfarande inte. Det här var en tjej av invandrarbakgrund, och jag tror det var det som störde tanten. När tanten inte ville öppna -hon stod upp, närmast dörren och jag satt ner längre bort- blev jag trött på tanten och gick och öppnade. Kärring tänkte jag direkt. Sen när tjejen väl kom innanför dörren tackade hon mig så mycket, och därefter undrade hon om det var obemannat -för det fanns en till reception där. Jag sa att receptionen låg någon annanstans och tanten började, på ett nonchalant vis, förklara vägen dit. Tjejen såg sedan på mig och tackade mig jättemycket igen. Och hon var verkligen bara vänd mot mig, men ändå tog kärringen credit för det genom att sätta sig brevid mig och storle mot henne. Jävla kärring tycker jag. Hon ville ju inte ens hjälpa från början och sen ska hon se sig som barmhärtig.
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: adell

sv; Jo jag har oxå funderat på det, men när man googlar bi sexualitet på bilder så kommer det inte fram någon sån symbol :P

2010-08-09 @ 12:10:21
URL: http://matildabergman.blogg.se/
Tyckt av: Anonym

sv: jo men han kanske inte har styrkan till det att klara gå på volten men det är ju sant.

TAck för tipset eller vad man ska säga :)

2010-08-09 @ 13:45:09
URL: http://borasryttaren.blogg.se/
Tyckt av: Tove

Det där med svårt att svälja brukar jag ha. Dock inte till nacken. Bafucin tabletter funkar för mig till viss del. Annars låt bli att prata! Och vila, kanske inte sova om det inte går men vila. Annars driver du runt viruset och kroppen orkar inte bekämpa det.



Den där allergiska reaktionen låter lagom trevlig.. Vad är du allergisk emot?



Gå på kräftskiva först å främst. Sedan se Bajen, lika viktigt :P Träffa lite folk och bara vara lite tror jag.



Jag skulle gå in på ett gym å fråga. Tycker de är bättre. Men det är min åsikt. Gör rygglyft över en boll, en pilatesboll. Man får göra ganska många men det är iaf ordentligt mkt jobbigare än bara på marken. Jag har också stark rygg nämligen. Är det för lätt så ta en vikt, vad som helst som väger funkar :)



De frös ner hans DNA för att kunna göra som fåret Dolly, en genetisk kopia. Så jodå, du har rätt. Dock tror jag inte de lyckades få göra det eller så ville inte förra ägaren där dottern dog att det skulle göras. Kommer inte exakt ihåg, lr så gjordes det och blev inget alls.



Stam kan hjälpa, i travsporten finns både fall där grymma hingstar lämnat grymma avkommor å grymma hingstar (typ Copiad och Zoogin, två av Sveriges genom tiderna bästa) som lämnat usla avkommor. Lite synd på dem tyckte jag.



Ikväll blir första ridningen för termingen :)

2010-08-09 @ 14:59:59
URL: http://www.themptander.se
Tyckt av: Lina Renström

SV: Jag måste ju veta vad det är för märke på martingalen om jag ska kunna veta vilken dom menar?

2010-08-09 @ 17:12:27
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Tyckt av: Reiyu

Krya på dig!

Kramar :)

2010-08-09 @ 20:41:20
URL: http://reiyu.blogg.se/
Tyckt av: Therese

Tack!

2010-08-09 @ 21:37:46
URL: http://babetessan.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0