Förberedelse

Jag höll på att börja inlägget med att berätta om vädret. Vad gammal man börjar bli. Det regnar, mer än så behöver jag kanske inte säga. För tillfället har jag ont i ryggen -lagom till Sthlm Equestrian Games. Känns inte alls roligt för jag vet att jag kommer ha ont nu i dagarna. Särskilt när det regnar för då kommer jag med all säkerhet stå och spänna ryggen. I alla fall så har jag börjat förbereda mig inför morgondagen genom att ladda batterierna (kamerans alltså, inte mina). Men jag tror att jag ska ladda mina egna med en stor godispåse.
Förresten var jag ju på Ikea igår. Vi kom hem med en stor skiva och två ben. För tanken var från början att jag och mamma skulle ha varsitt litet, men det skulle bli mycket billigare om vi tog ett större, längre. Så nu har vi ett stort valnötsskrivbord! Fint är det. Och jag har äntligen fått upp min 24"-skärm vilket blir superbra till helgen! Jag ska bara ta fram regnstövlarna också.. och leta efter alla minneskort!

Observera att jag inte ansträngde mig så värst när jag tog bilden.

bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0