Studenten (del 2) : bildbomb

Dagen efter jag tog studenten skrev jag direkt ett inlägg.
I inlägget lovade jag att återkomma med en del två med bilder,
eftersom jag inte hade bilderna från studenten då. Nu har bilderna kommit
men jag har inte lagt upp dem förut eftersom jag inte vetat om det har varit okej.
Emelie har nu sagt att det är grönt, men ni får inte sno bilderna. Särskilt inte utan
att hänvisa till Emelie (Emelieohlsson.se)
Vi anlitade Emelie eftersom vi redan har haft kontakt med henne, samt att jag tyckte
bilderna hon tog på Blondinbellas student var bra.
Emelies blogg och hemsida
Kommentera gärna bilderna! Hoppas alla LBSare och framför allt mkp07a:are njuter av bilderna.
Jag saknar er!
Elin, jag och Filip springer ut
Andy försökte få oss att sjunga, det gick inte så bra
Men man ser att han var glad. För vår skull eller för sin egen (att slippa oss?)
Jag fick massa krimskrams runt halsen av släkt och vänner!
Min syster Emma ger mig ett horn som jag flitigt använde mig av
(tills det gick sönder)
En av få bilder på min mormor!
Mentor Johanna, jag, Emma och mamma
Anders och jag
Filip och jag!
Jesper the sjömansgosse och jag!
(Påsen med bilar slängde han runt på flaket)
Jag och rektor Klas!
Alla väl uppe på flaket!
Den som kastade skumpan förstörde min mössa lite. Tack
Där var vi iväg!
Älskade fina och fulla klass
Lycka!
När jag kom hem hade Tobbe kommit tidigare än planerat!
Maten
Min jättesöta kusin Eddie provar min mormors glasögon, haha
Sen fick jag öppna paket!
Lovers
Mamma, jag, Emma, Maria, Eddie och Mari-Ann
Och så en sista bild!
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Chris

Min mössa förstördes lite med och har nu gula fläckar på sig. Men jag är inte ledsen för det, minnen!

2010-07-25 @ 19:11:17
URL: http://chrisviolayade.blogspot.com
Tyckt av: FOTOGRAF Anton

tack så mycket! Härliga bilder :)

2010-07-25 @ 19:40:55
URL: http://fotografanton.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0