to do

Hej allihopa! Idag funderar jag på att dra mig till Frescati (en del av Stockholms Universitet) och fixa mitt universitetskonto eftersom jag har tappat bort papprena. Men det absolut viktigaste jag ska göra idag är att plugga. Plugga plugga plugga och åter plugga. Varför? Jag har tenta 1 Oktober. En och en halv vecka kvar. Jag har jättemycket att läsa. Men som jag tidigare sagt... jag har nog ett jävla försprång som redan har läst mediahistoria. Mycket är upprepningar och vissa saker bara bygger på. Förresten, ibland förstår jag inte varför vi läser det vi läser. I förrgår läste jag om mobiler, om att italienare använder mobiltelefoner mer än amerikaner fast amerikaner använder mer internet än italienare. Jag vet inte riktigt hur intressant det är, åtminstone inte inför tentan. Känns verkligen som onödig information!


I media fortsätter man beskriva valresultaten som kaos och jag tycker Maria Wetterstrand kan verka smått löjlig som inte vill samarbeta med alliansen - för det är nu politikerna ska agera utifrån Sveriges bästa och skita i sina block-sandlåde-mentalitet.


Aja, jag har inte så mycket mer att säga. Jag tänker hoppa in i duschen, fixa mig lite snabbt och gå ut med hunden. Sen får jag nog sticka till Frescati som sagt..


för övrigt funderar jag på att bli blond.
Vad tycker ni?
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0