THE Tröjan

Den här tröjan fick jag av Tobbe igår. Puss på honom!
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: ottilia - f o t o

sv: Härligt att du har inne vanan att uppdatera din portfolio, jag tror det är bra om man sköter det så pass bra :D

ja, alla har ju olika smak när det kommer till bilder. min favoritbild efter en session behöver ju inte alls vara alla andras favoritbild, därför är det ju bra att ha en blogg där man lägger upp fler bilder från en session än i ett portfolio.



jag sökte sjuksköterskeprogrammet i stockholm, göteborg, halmstad och varberg. :D



ja men precis, gymnasiet tog upp så mycket tid att all kreativitet försvann.

jo, det är ju smidigt att kombinera foto och journalistik. men jag vill nog inte jobba på en tidning heller. jag är nog mest inne på porträtt och bröllopsbilder faktiskt så... :D



åh! roligt, då har jag någon att rådfråga ju! ;) jovisst ska man våga, varför inte liksom? man har inget att förlora om man inte behöver gå in med ett startkapital liksom. det är verkligen skitskoj! :D



du får höra av dig om du har vägarna förbi halmstad någon gång, så får vi fasen dra ut och fota och diskutera fotolivet ihop :D

2010-09-27 @ 18:56:35
URL: http://lindellottilia.se
Tyckt av: Cissi

jasså är det i den filmen hon är med i! jag visste att det var någonstans hon var med ;)

2010-09-27 @ 21:39:43
URL: http://cviklund.blogg.se/
Tyckt av: ottilia - f o t o

Svar: Jo, det är ju rätt stor skillnad :D Först tänkte jag läsa sjuksköterskeprogrammet för att ha en stabil grund och ha fotograf som hobby och satsa på det efter utbildningen. Nu kom jag inte in på programmet, men på en kurs i Stressfysiologi och har nog insett att jag inte orkar plugga riktigt än :D Så därför väljer jag att satsa på fotograferandet så länge, så får vi se hur det går.



Haha, kan vara. Fast jag gillade LBS faktiskt, mestadels. Hade nog ine klarat att gå på någon kommunal skola i Halmstad. Jag fick sköldkörtelproblem i tvåan och orkade inte med skolan (fick läsa på distans), men LBS skötte det jättebra och jag lyckades ta studenten samtidigt som resten av klassen.



Jag kan tänka mig att det är grymt roligt att jobba på en tidning faktiskt, där får man ju arbetskamrater vilket man inte får om man startar eget (så länge man inte kan anställa någon då, men för mig är det ju en tanke som är rätt långt borta än så länge). Men jag vet inte, har väl bara insett att trots allt så är det nog ingenting för mig.

Jo, jag kommer ju få en riktigt personlig kontakt med kunderna, vilket är positivt. :)



Usch, synd när man ska behöva stressa och samtidigt vill göra sitt bästa!



Jo, precis, vi tar ju tag i våra liv istället för att sitta hemma och glo och drömma om ett annat liv. Sedan kanske inte alla anser att vi gör rätt och att man borde ha mer arbetslivserfarenhet och utbildning och bla bla bla. Men vafan, någon måste ju våga! Alla kan ju inte vara fega och satsa på arbetslivserfarenhet och utbildning, då kanske man aldrig lyckas starta eget.

Och ja, ett startkapital hade inte suttit helt fel trots allt :D Men mamma och pappa har lovat att gå in med en liten summa till mig så att jag kan komma igång lite, så det är ju tacksamt. Sedan är det ju skönt om det nu inte skulle gå så bra, att man inte går så mycket i förlust.



Absolut ingenting jag tar personligt, jag kan också vara rätt trött på Halmstads människor ibland ;) Stockholm är inte helt fel, jag har planerat en weekend dit när min ekonomi tillåter. Tog en weekend där i mars med en tjejkompis, grymt skoj. Lite roligare än tråkiga Halmstad i alla fall, haha.

2010-09-27 @ 22:01:52
URL: http://lindellottilia.se
Tyckt av: Kitty

- jaha vad kul :)

2010-09-27 @ 22:02:13
URL: http://kittyscloset.blogg.se/
Tyckt av: Sandra

Ååh, sötnos! :)



Jag bor i Borås:/

2010-09-27 @ 22:23:38
URL: http://sandraevaldsson.se
Tyckt av: P R I M M S

JO men visst är det så! Hon har spelat handboll under många år tror jag!

2010-09-27 @ 22:50:09
URL: http://primms.blogg.se/
Tyckt av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med i dagens blogg :)

2010-09-28 @ 16:09:15
URL: http://vadfanskajagheta.se
Tyckt av: moa

sv: jo det var väl ganska kul! lite svårt att få skarpa bilder bara ;)

2010-09-28 @ 22:14:12
URL: http://moabernhardsson.blogg.see

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0