snart hemfärd

Dåligt bloggat har det varit ja. I fredags gjorde jag nästan inget annat än att reste och åkte, far, och igår gjorde jag inte så mycket annat än att plugga lite, äta godis och prata med Susanne (Tobbes mamma). När vi åkter ner till Halmstad i fredags stannade vi till i Partille och åt. Där finns världens bästa pizza! Mums! Därefter tog vi en tur till GFRK, för att hälsa på Baloo... men han var upptagen. Istället gick jag in till Zenith för att "se om han är lika aggressiv som han brukar vara". Det var han. Det kanske är mig han inte tycker om. Han har så länge jag vet alltid sparkat med både fram- och bakbenen och bitit samtidigt. Jag är livrädd runt honom, för man vet att chansen är stor att man har en eller flera skråmor efter ett besök hos honom. Så jag gick in hos honom. Det första han gör är att kolla på mig, lyfta på benen skyhögt och ladda för att sparka och samtidigt hugga efter mig. Kul! Så jag gick närmare huvudet, för jag vill inte bli sparkad, men ja då kan han bita mig. Jag undrar om jag hade kommit ifrån honom oskadd om han inte hade börjat dricka.
Igår gick strömmen hos Tobbes far, vilket gjorde att vi allihopa hade en pizzakväll. Pizza två dagar i rad är inte dåligt. Och just nu sitter jag i ett tomt hus hos Tobbes pappa. Tobbe jobbar, han slutar om cirka två timmar och jag har läst en hel del men borde läsa mer. Just nu tar jag bara en paus. Jag ska nog ta en macka.
På vägen hem ska vi inom Frillesås och jag ska rida med Emelie! Ska bli riktigt kul! Så jag funderar på att byta om till ridkläder snart.. Men nu ska jag nog ta den där mackan och kila tillbaka till husvagnen och plugga... om mobiltelefoner, radio och tv och allt vad det heter..
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Karin

Zenith var på ruggigt humör i helgen... Värre än vanligt faktiskt. Han kickade järnet mot Maria som hade honom på kursen i helgen, först försökte jag hjälpa henne kratsa bakhovar, men jag vågar fan inte när bakbenet far åt alla håll, sen Karin Klingström, men hon våga knappt heller. Med hjälp av en morotsmuta från min sida (som han fick först när hon fick tag i bakbenet...) så lyckades vi till slut kratsa hans bakhovar utan att skrika och gapa på honom. Tycker synd om honom, jag tror han får mkt skrik och gap på sig och så blir han bara värre.

2010-09-19 @ 14:47:02
URL: http://tonsa.blogspot.com
Tyckt av: SANDRA-EN BRA BLOGG!

jättefina bilder i din header du! :)

2010-09-19 @ 15:49:47
URL: http://saandraans.blogg.se/
Tyckt av: JESSI FOX

antar att du är glad nu då det inte blev nått regeringsbyte... jag är också glad faktiskt! ;D

2010-09-20 @ 15:10:50
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0