sent idag med...

Jag sa att jag skulle blogga mycket idag. Men jag hamnade i skolan och därefter studion och jag råkade vara där alldeles för länge. Idag skulle Ehlin se hur lång tid det tar för mig att plåta mina kunder. Första kunderna tog 1,5 h. Det är för lång tid. Nästa kundpar tog faktiskt bara en timma. Jag kan skynda på mig ganska bra eller hur?

Förlåt att jag inte har bloggat! Men det kommer! I helgen ska jag bara plugga och städa i ordning här hemma! Och planera! Jag tror jag har haft världens bästa månad förresten...
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: LAILAERICAISTHEBEST

SV: ja,absolut !:)

2010-09-11 @ 07:18:46
URL: http://lailanilsson.blogg.se/
Tyckt av: Lana

sv:bor inte där men har bott :D

Bodde där när jag var mindre ca 3 år eller något men sen flyttade vi till Billesholm och sen Hyllinge två skithålor haha!

Men älskar att åka upp till halmstad och bara träffa alla gamla vänner :D

2010-09-11 @ 14:21:59
URL: http://johannesoilir.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0