morgondagen

Bah. Jag är verkligen trött och har bara ätit ett mål mat idag. Jag funderar på att se ett avnitt av Criminal Minds nu, sedan måste jag nästan sova (om inte Tobbe ringer jättesent). Imorgon har jag en föreläsning i Tidig medie- och presshistoria. Jag är så tacksam (!) över att ha läst media på gymnasiet. Mycket är mer upprepningar, påbyggnader för mig för jag har redan läst mediahistoria, så det är nog ganska bra nu i början. Men i tisdags var föreläsningen på norska, och jag hann inte ens med att skriva ner från powerpointen så jag hoppas det inte blir problem imorgon. Men det låter faktiskt riktigt intressant, och jag tar nog med datorn så att jag hinner anteckna. Jag är grymt mycket snabbare med tangentbordet än med pennan! Efter skolan blir det i alla fall The Studio igen!

Så. Nu funderar jag på ett glas O'boy och Criminal Minds. Det är faktiskt en av mina favoritserier, så det finns nästan inget bättre en kväll innan man går och lägger sig.

bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Anonym

Hmm jag minns faktiskt inte vad jag använde mitt pressleg till! Troligen är mina Refused-foton tagna med hjälp av det dock :) Och dessutom har jag för mig att det var rätt bra att ha när vi gjord reportage lokalt för skolan i Kalmar, förenklade att få komma in på ställen öht...

2010-09-01 @ 22:45:33
URL: http://tonsa.blogspot.com
Tyckt av: Elin

guuud ja jag hoppas att det finns snyggare än så. annars kör jag på gummistövlar i vinter...

2010-09-02 @ 09:40:34
URL: http://elinenenensblogg.blogg.se/
Tyckt av: Elin

du kan ju tipsa mig då om du hittar några snygga vinterskor ;) det verkar ju som att vi har samma smak..

2010-09-02 @ 09:41:10
URL: http://elinenenensblogg.blogg.se/
Tyckt av: Amanda - Annasdotter

jodå, men mamma säger att vi kooommer köpa hund, hon vet bara inte när :) för man kan ju inte lämna en valp hemma ensam, så det är lite svårt .. :)



okej de låter ju toppen :)! kan du inte lägga upp nån bild på den nångång? :D kram

2010-09-02 @ 15:18:37
URL: http://annasdotter.blogg.se/
Tyckt av: N

sv: nej, tyvärr ;(

2010-09-02 @ 20:28:13
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Tyckt av: Filippa

Svar: Det var mig en lång kommentar du skrev, kul! Nu ska vi bara se om jag får med svar på allt.



Jo jag kan tänka mig att det blir kanske lite roligare när man är äldre. När jag var liten hade jag politik men det var ju för att jag inte förstod något av det direkt, men med åren och tiden har det blivit roligare. Jag tycker verkligen man ska ta möjligheten att rösta när den ges, annars kommer ju inte demokratin funka som du sa. Och jag tror ändå det är en del som röstar blankt. Du skrev om Australien, det tyckte jag var bra att man var tvungen att rösta! Har du varit i landet?



Okej, men då ska du såklart ha iPhone 3gs om du får den "gratis". Dessutom man måste inte ha det nyaste + det är inte såå stor skillnad på dem.



Jag önskar dig verkligen lycka till! Så vad är ditt stora mål med fotografering?

2010-09-03 @ 00:01:18
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0