kan inte plugga.

Jag har läst en stund nu och har precis slutat för jag förstår ingenting längre. Av någon anledning är jag så ofokuserad och ämnet är just nu så tråkigt, så jag kan inte förstå något. Särskilt inte om jag inte kan relatera till amerikansk och brittisk media... eller jo, lite kan jag men ändå inte så mycket som om jag faktiskt hade bott där, eller varit där en period. You know what i mean.
Jag har under en period ätit pasta och currysås ganska ofta. Det är verkligen gott att äta om man bara vill ha något snabbt men ändå mättande! Mums! Till det gör jag alltid vitlöksbröd med, finns inget godare!
När jag flyttade hit klagade jag ganska mycket på mataffären som ligger nära oss. Jag står kvar vid dem klagomålen men något som är bra är att de säljer ekologisk pasta. Jag äter faktiskt ekologiskt så ofta jag kan - inte så att jag går på ekologiska restauranger (finns det?) osv men jag köper ekologiskt om det finns alternativ och plånboken tillåter. Garant har bra och billiga varor och deras chips är jättegoda! Bara ett litet tips, inte ett försök att vara textreklam i alla fall, utan bara vad jag tycker. 
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Karin

Plugga... man vill verkligen göra ALLT utom just plugga när man måste plugga :)



Charlie: han är så där mot de flesta som är rädda, dvs han testar och märker han att någon är rädd så blir han bara värre, dvs han är hemsk i de lägre grupperna där folk är osäkrare. på onsdagarna har vi en lägre grupp parallellt med oss och det är alltid någon i vår grupp som får hjälpa de mer ovana med honom, antingen att bara fånga honom i boxen eller borsta och hela kittet. Han har inte varit så länge på GFRK, tror han kom 05 kanske. Och från början var han inte ALLS sur utan bara rar och fin. Och förra sommaren hade jag honom på terrängkurs ute vid Säve flygplats. Då var han sig själv igen, fick gå i stora hagar ute vid flygplatsen, inte så mkt spring.



Jag som trodde att själva låten var en ganska bra ledtråd till vad jag röstade på :)

2010-09-21 @ 22:00:56
URL: http://tonsa.blogspot.com

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0