i kinda lied i'm a live

Jag var lite usel igår. Jag sa att det skulle komma bilder från när jag och Tobbe var ute och åt men det slutade med att det blev en lögn - jag glömde kameran på hotellet. Men för att fatta mig kort var vi ute och åt i Gamla Stan och åt spett (mitt gjort på kyckling och Tobbes på fläskfilé), med pommes och tsatsiki. Mums! Därefter blev det bio, Inception som sagt. Den var väldigt bra och den var mer i Tobbes stil än vad jag hade trott. Bingo!

Och idag har vi inte gjort mer än varit på stan och hittat en tröja till mig, kommit hem och ätit tacos. Och därefter har jag bara pluggat men nu tar vi en liten paus. Så vi ska se film och knapra godis. Hostel 2 tror jag det blir. Tarantino!


Aja, det var bara en liten i'm-a-live-update. Vi hörs imorgon!


bjuder på en gammal bild
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0